torsdag 3. desember 2009

Sink hus


Jeg har i dag klart det utrolige kunst stykket å få tak i et sink hus!! Ja, det er faktisk sant! Etter å ha trasket rundt hele østlandet på jakt etter et fint eksemplar (Damen i den siste butikken LO faktisk av meg og sa at jeg kunne like godt gi opp, de var UMULIG å oppdrive) med sjefen på slep mens han mumlet noe om at det burde være et tak på hvor mange hus hver person fikk kjøpe, sjekket jeg nettet igjen for ørtende gang når vi kom hjem og DER VAR DET! En nett butikk hadde skrapt sammen siste rest av det de hadde i butikkene for salg og lagt dem ut på nett i dag så jeg fikk siste eksemplar av akkurat det huset jeg ønsket meg. JIPPI!!!

2 kommentarer:

  1. Hei Linda
    Så koselig blogg du har... mye flott å se her :) nydelig det gamle pianoet og sink hus er bare nydelige!!! Ønsker meg slike jeg også, men det er som du sier vanskelig å få tak i :)) Ser du har samme peis om vi også har tenkt på :) Vi tenkte på Classic eller Classic Petite fra samme leverandør, Roger Pearson... Men vi har nå ikke bestilt den ennå... må spare litt penger først! Ja, ja det blir vel en gang... Syns denne er nydelig flott i alle fall. Ønsker deg en fin uke. Klem fra Mette

    PS! jeg har en jule giveaway på siden min hvis du har lyst til å være med ;)

    SvarSlett
  2. Hei Mette:)
    tusen takk skal du ha. Jeg ønsket meg denne peisen så lenge og akkurat nå holder "sjefen" og svigerfar på med å montere den. Jeg er så heldig at svigerfar er byggmester og han stiller villig opp på sånne prosjekter:) Peisen er en classic "petite" og den er aldeles nydelig. Jeg anbefaler Roger Pearson som leverandør, de er rask og effektiv og veldig hjelpsom hvis du lurer på noe.
    Klem fra Linda

    SvarSlett