fredag 20. november 2009





Har ryddet ut av boden i dag. Jeg skjønner ikke at jeg alltid må samle så mye skrot. Tingene får liksom affeksjonsverdi selv hvor stygge og ubrukelige de egentlig er:(
Vel, denne gangen har jeg lagt sentimentalitet til side, godt hjulpet av min kjære selvfølgelig, han finnes nemlig ikke sentimental når det gjelder ting. Jeg angrer allerede på en del ting jeg kastet,hmm, lurer på om det er mulig å snike seg opp på gjenbruksstasjonen i natt og hente den gamle hyllen?
Prøver også og følge med på svineinfluensaens "seiersgang" over Norge og fant i den forbindelse dette bildet. Staaakars Nasse Nøff, syns hysteriet har tatt litt overhånd nå.

2 kommentarer:

  1. Hei, Linda! Takk for hyggelig hilsen:) Så fin blogg du har!

    Huff, stakkars Nasse;)

    Ha en fortsatt strålende helg!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg kjære kusine.
    Håper det går greit videre med bloggen din.
    Ser det har ikke vært noe aktivitet i dets siste.
    Men det kommer vel?
    Gleder meg. Fin blogg du har nemlig.
    Maren Sofie

    SvarSlett